Sezonul de dry

A inceput sezonul de escalada dry-tooling, cascade de gheata, competitii de iarna.
Imi plac la nebunie!
Astazi am plecat dis de dimineata spre Cheile Bicazului cu maestrul Kobe la deschiderea oficiala la stanca a sezonului.
Cand am ajus erau aproximativ -5 grade, fara viscol. Nici prea frig, nici prea cald. O vreme perfecta pentru un dry.
Raul bicajel ne astepta, ca deobicei, sa-i cadem in plasa, dar l-am surprins cu niste miscari de felina exceland de pe o piatra pe alta fara sa ne udam.
Cerul putin innourat din care curgeau fulgi de lapte si frica mari si pufosi topindu-se pe moacele noastre schimonosite si obosite din cauza nesomnului.
Pana la faleza m-am cam incins de la urcat poteca si am fost nevoit sa-mi schimb tricoul instantaneu.
Ciprian ne-a urmat la o ora dupa ce am ajuns la prima faleza.
Ne-am incalzit pentru inceput cu un traseu mic si dragut, dupa care am trecut la "Dance for Life", un M9- (dupa cotatia de dry-tooling). Nu l-am incercat niciodata, intrucat nu m-am simtit pregatit nici fizic, sau psihic, insa astazi i-am testat miscarile si pot spune ca acesta va fi unul din proiectele de iarna pentru mine. Miscari frumoase, galante, cu putin joc de picioare, precum la step si cu antebrat putin pompat, nu atat cat mi-as fi inchipuit, dar probabil ca in maniera cap de coarda altfel va fi spectacolul pentru mine. Mai prost stau cu psihicul, dar miscarea o sa iasa cu siguranta.
Indata ce mi-am satisfacut curiozitatea cu M9-, am migrat subtil catre faleza doi, proaspat batuta intr-un weekend de 8-9 nov. Detalii despre activitatea din weekend, AICI!
Am poposit pe acolo cateva ore, timp in care Ciprian si Kobe si-au intins nervii si muschii pe un traseu proiect destul de dur, numit "Millenium".
Se termina weekendul si incepe o noua saptamana de antrenamente.

Program: luni, miercuri, vineri - la o sala de fitness si forta (pentru recuperare si/sau supliment pt antrenament); marti, joi - la sala de dry-tooling si in weekend la stanca.

Lush

Comentarii

"Dance 4 Life" (M9-), "Enter The Dragon" (M9)...
Mult antrenament la voi acolo.
Rockmanea.
Florian Mastacan a spus…
Bai alcoolistule, sa te fac la muzicuta, M9 e mai la dreapta (hotii!), vrei performanta mai mult suflet la antrenamente si mai lasa bautura si femeile...

Lus, un tradator nenorocit!

Kobe.
Am auzit si eu ca e un maaaareee tradator din moldova toata.
LUSH, TRADATORUL DE PLUSH.
Da da....
Florian Mastacan a spus…
Auzi la el vedeta, se duce la sala de forta pentru recuperare (adica sa dea din monodoigt gagicile cand se uita la el). Ni la el ninja... recuperare cu pastile ca sportivii de performanta ai clubului n-o fi bun.

Huooo!
Lush a spus…
:)) wai bulangiilor! In loc sa scrieti ceva mai poetic, va spargeti in figuri! HUOOOOO!
Las' ca v-o trag eu la stanca! :))

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

TV alb-negru 7b+