Free Your Mind

Imediat dupa Herculane m-am inscris la Cursul de bouldering organizat de Oliver Batir (taticul escaladei si boulderingului in Romania), intitulat Free Your Mind alaturi de Kobe, Tzasneala, Forest, Paulica, Alex si Horia.

Cursul a fost impartit pe parcursul a 3 module: Echilibru, Echilibru Dinamic si Antrenament.

Nu ma apuc sa explic ce-am facut, caci nu-s prea talentat, dar nici nu cred ca s-ar intelege ceva. Ce as vrea sa spun e ca m-am simtit excelent la acest curs, iar modul de abordare si intelegere a problemelor de boulder s-a imbunatatit enorm.

Motivele ar fi multiple:
1. Oli e un foarte bun didact si care are o perspectiva diferita de a aborda subiectele teoretice si practice ale boulderingului.
2. Nivelul de concentrare si asimilare a cunostintelor noi era dat pe maxim, ca drept urmare ca am avut o placere imensa de a incerca traseele de la curs, chiar daca multe din ele nu-mi reuseau, dar atitudinea era una pozitiva si optimista.
3. Aproape ca am simtit o lipsa de competivitate in unele momente ale cursului de la colegi.

Mi-ar placea mai mult sa exista un ajutor reciproc si mai putina competivitate intre sportivii de la sala in momentele de antrenament sau chiar si la stanca. am senzatia ca se cauta un "cel mai bun".

Si ca sa continui cu modulele Free Your Mind, Oli ne-a tinut in fiecare zi minim 5 ore.
Pentru mine a fost si este in continuare o inspiratie vis-a-vis de pasiune si atitudinea lui pozitiva si sincera.

Deci, Free Your Mind.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

TV alb-negru 7b+