iEuro 7b

iEuro 7b

Faleza Criza din Rarau ( 8 sept )
Traseu cu un pas de boulder la inceput si apoi dat din maini si atent la picioare. Am pus buclele, am vazut mutarile si i-am dat sut. Am cazut la prima bucla la pasul de bloc pentru ca m-am pozitionat prost cu picioarele. I-am mai dat un sut si l-am facut.

Duminica 9 sept Kobe a reusit parcurgerea unui proiect tot de la faleza Criza, alt sector, si anume traseul "15%" pe care l-a propus cu gradul 8b. Un traseu cu o inclinatie de 30-35 grade surplombat si cu miscari foarte intinse si unele dinamice. Felicitari maestre si sper ca victoria a durat mai mult de 5 minute!

Tot duminica mi-am pus buclele si pe DoLear un 7c cu pas la mijlocul traseului. Ma cam usturau degetele si la primul sut am reusit sa intru in pozitia de plecare spre a face secventa de pasi de la mijloc, dar parca plesnea pielea de pe degete si prizele din pas erau si foarte taioase. O buna pozitionare pe picioare ar fi salvat situatia, dar recunosc ca mi-a intrat si un morcov cand am vazut distanta intre asigurari, deci era iar un nivel alto de "free your mind".

Am abandonat si a ramas proiect pentru urmatoarea vizita.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

TV alb-negru 7b+