Vertical Step Maraton 2015

28-29 nov
4 ore bouldering sâmbătă
4 ore escaladă duminică

Am plecat cu băieții din Iași, Vali, Alin, Paul, iar Ciprian a venit cu avionul din Sheffield. Motivantă dedicația lui pentru cățărare, comunitate și prieteni.

Andreea si Dan au realizat un festival aproape echivalent cu cel din Herculane. Oli a fost amenajatorul principal.

Foarte interesant e că după ziua de bouldering am avut o amplă febră musculară, cu toate că m-am antrenat destul de intens in ultima lună, nu pot decât să concluzionez că mă antrenez la o capacitate mai mică decât aș fi crezut. Practic o astfel de testare la concursuri incepe să pară din ce în ce mai reală în evaluarea proprie, mai ales că toamna e spre final cu ploile sale inevitabile și iarna nu prea permite ieșiri la stâncă pentru evaluarea pe traseele de escaladă.
Traseele lui Oli de la Maraton au fost, ca întotdeauna, o delectare. Imaginația poate juca feste la multe din ele, însă ce contează e că nivelul general și personal se ridică.

La escaladă n-am facut nici un traseu din cele dedicate pentru Open. Traseele au necesitat o anduranță și o dinamică pe care nu o prea exersez. Am fost plăcut surprins de evoluția lui Râpă, care, dacă nu mă înșel, a făcut 4 flashuri din traseele de la Open și e mai scund și mai tânăr decât mine, dar cațără foarte dinamic și asta e o abordare care garantează succesul. Bravo Martinică!

Mai multă explozie, mai multă forță în degete, mai multă forță generală, mai multă mobilitate, mai puțină frică :))

Frumos concurs, dar și mai frumoasă a fost adunarea dintre cățărători.

Printre subiectele importante debitate seara la bere se numără:
- oricine poate învăța programare
- idei despre aplicații conectate la creier și cum poți transmite un mesaj, o informație sau o imagine direct în creier printr-un simplu slide de pe ecranul telefonului, așa cum trimiți o imagine de pe telefon pe televizor.
- mare issue, conform rom-englezei lui Ciprian
- de ce se aude o conversație într-un apartament mai tare în baie și nu în alte camere ( din cauza țevilor de la canalizare )
- Vali, zis și Moromete, în jurul căruia stăteam liniștiți să-i ascultăm știrile pe care le citea
- injecții cu cortizon: stimulare, steroizi, beneficii sau iluzii. pocnituri, dureri, recuperare
- Pink Floyd - echoes live at Pompei
- Killian Jornet
- ce înseamnă să transpui un mesaj din generațiile mai vechi care și-a pierdut ecoul, salvat de niște indivizi care l-au înțeles și vor să-l dea mai departe noii generații, dar sub altă abordare păstrând originalitatea.
Aproape originalul piesei: https://www.youtube.com/watch?v=mzRbeHyIomk
Mesajul transpus: https://www.youtube.com/watch?v=1VypaE6kKJ8

Sunt prizonierul unicei mele vieți și singurul mod de a scăpa de gratii este să citesc, să-mi fac prieteni și să contribui la dezvoltarea mea și a celor din jur.

Next: Educarea minții înaintea corpului sau cum să crești două pisici fără să știi că de fapt ele te controlează. Miau!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

TV alb-negru 7b+