Ten Years Gone - o viata pe orizont

Rock la toti!




Cica ieri, 28 august 2009, vineri, am avut concert. Trupa "Te
n Years Gone": eu(voce), iulian(voce, chitara bengoasa), lucian(chitara si mai bengoasa), bogdan(bass de la mama lui), al doilea bogdan(chitara cu statie bengoasa) si nu in ultimul rand, ci in primul rand din fata, la tobe magnificul, oxfordistul, viitorul doctor in biochimie, cred, NI..CO..LA..EEEEEE (rock progresiv curge in sange).


Asa, si cum spuneam am avut o cantare la Casa de Cultura Mihai Ursachi in Copou (care nu stie unde-i asta, e pe la Teiul Lui Eminescu). Treaba beton, eu intotdeauna intarziat si fizic si psihic, dar punctual spiritual :D.
Spectatorii dintre cei mai selecti, ca deobicei, iar noi cu un playlist ales cu mare intelepciune budista, ca sa nu mai zic zeiasca :)) Practic era o piesa pe care as fi preferat sa n-o cant si anume Cicatriz, nu de alta, dar suna mai bine aia originala decat cu vocea mea eronata. Rock pentru colegii draguti care nu mi-au lasat alternativa.
As vrea totusi sa mentionez ca piesele de la The Mars Volta le-am dedicat surioarei mele, care e un fan inrait.

Playlist:
1. River Dance - piesa proprie

2.Fear of a blank Planet - Porcupine Tree
3.Open Car - Porcupine Tree
4.Get Out - Faith no More
5.Step into the light - piesa proprie
6.Ilyena - The Mars Volta
7.Magdalena - The Mars Volta (piesa la care a cantat Nicolae la voce)
8.Cicatriz ESP - The Mars Volta

9.Blackest Eyes - Porcupine Tree
10. Sound of Muzak - Porcupine Tree
11. Schizoid Man - King Crimson

A fost primul nostru concert in Iasi dupa o lunga pauza si cateva rupturi de tendoane in randul nostru de mari performeri. Am mai avut insa o prestatie, la Radauti, la festivalul moto din 14-16 august a.c. care insa n-a fost prea bine primita, dar pe noi nu ne-a deranjat. Am avut cativa sustinatori "putini dar buni" cum chiar ei au spus si le multumim.

As vrea sa multumesc, deasemenea, si tuturor celor care au participat la concertul de vineri si ca noua ne-a facut mare placere sa cantam in fata voastra. Eu unul m-am simtit foarte bine si degajat, asa cum ar si trebui sa se simta toata lumea la un concert cu Ten Years Gone.



Si ca sa inchei cu o vorba din poporul nostru TYG: "albul muta si castiga"

Rock!

Comentarii

Anne a spus…
ghici cine merge la concert porcupine tree in octombrie? ;-)

http://www.last.fm/event/1018006+Porcupine+Tree+at+Gasometer+on+31+October+2009
Lush a spus…
asa da miscare! cu siguranta baietii te vor invidia. :D

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

TV alb-negru 7b+