The Invincibles Team 2009


The Invincibles Team 4 - 6 septembrie 2009 Constanta - locatia Gravity Park, un eveniment marca H2O.

Datorita acestor 3 zile in Constanta si acestui eveniment fain si oamenilor pe care i-am intalnit acolo, am avut primul meu vis in care am inceput sa rad in somn, lucru care nu mi s-a mai intamplat de foarte multi ani.



Pe langa asta, am ramas foarte impresionat de cati copii si tineri talentati si pasionati am vazut la festivalul asta de muzica si sporturi extreme. Sa nu mai spun ca transportul a fost asigurat dus-intors pentru aproximativ 200 de oameni din toata tara, pentru asta au fost puse la dispozitie de organizatorii evenimentului 4 autocare care sa acopere aproximativ toate orasele importante unde ar fi existat potentiali concurenti pentru sporturile aflate in competitie la eveniment si anume: role, skateboard, bmx, bmx/bike dirt, trial, catarare, mountainboard.

La categoria de catarare, unde m-am inscris si eu, am fost putin dezamagit din mai multe motive. In primul rand nu a fost categorie de amatori, fie nu au fost destui concurenti pentru asta fie nu s-a dorit crearea categoriei si prin urmare toti participantii erau la categoria de Pro, lucru care a dezarmat pe putinii concurenti pentru amatori, inclusiv Andra, singura fata care vroia sa participe la amatori :)) Apoi structura din fibra de sticla, foarte ciudata, fara aderenta. Trebuia sa ma dau cu foarte mult magneziu sa nu-mi alunece mana, intrucat transpiram si pierdeam din aderenta, iar la concurs prizele aveau un fel de banda aderenta
aplicata pe ele , gen smirghel (prizele erau marcate: ce-ai folosit la mana, ai si la picioare cu mici exceptii). Un gen de panou cu care nu eram obisnuit si la care nu i-am facut fata. Si totusi, din moment ce au ajuns cativa Pro in Top, clar traseele erau facubile si doar pentru profesionisti. Oricum, felicitari pentru castigatorii concursului la catarare!


In continuare am urmarit cu placere restul sporturilor si eram foarte fascinat de miscarea din Gravity Park.
Am incarcat filmele si fotografiile facute acolo, dar senzatia placuta cu care am ramas de la acest eveniment n-o pot impartasi nimanui, caci au simtit-o doar cei prezenti acolo.

Seara s-a sfarsit cu premierea, concert Suie Paparude, Jungle Drums si Mc Zani BeatBox, intrucat ziua de duminica se anunta furtunoasa si competitiile s-au tinut doar sambata.
Premiile in valoare de 30.000 euro cash si produse. Categoriile Pro au beneficiat de cash, iar amatorii de produse.

Felicitari H2O pentru eveniment!


Fotografii

Video

Lista Castigatorilor

Comentarii

Stropi a spus…
wai, super, ce talene se ascund sub piele`a unora
Cu succes, mi`a placut tare ce fac baietii de la BeatBox (cu bicicletele) organizarea din constantza....tare ash fi vrut sa fiu acolo. :D

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

Sezonul de dry