Raza Soarelui

Au trecut doua luni de cand n-am mai fost in chei, din diverse motive, insa duminica a fost o iesire frumoasa si dureroasa in aceeasi masura.
Am plecat cu Andra si Anita cu gand sa ne jucam putin pe niste trasee. Desi n-aveam nici unul ceva clar in cap, eu totusi, imi propusesem sa incerc Cleo (7a).


Tare greu m-am miscat, drept dovada deficienta de care duc lipsa daca nu ies mai des la stanca. In cele din urma am reusit sa leg toti pasii dar cu dureri crancene la calcaie din pricina papuceilor, cu toate ca anul trecut in aceeasi perioada am reusit sa fac ceva mai multe miscari legate la acest traseu. N-am apucat sa ma dau prea des pe el si asa-mi pare rau. Mai mult de 5 incercari n-am avut pe el, din pacate; si toate au fost la distante foarte mari de timp.


S-au dat si fetele mansa la traseu, ca nu dispuneam de 2 corzi si erau nevoite sa stea dupa mine, din pacate. S-au miscat foarte bine pe traseu si au legat cam toate miscarile mai dificile, dar cap de coarda mai schimba putin din perspectiva, asa ca viitorul va apartine :D


I-am mai dat un sut, dar fara succes si am ramas putin dezamagit de efectele antrenamentelor mele underground. Experienta la stanca in maniera cap de coarda isi spune cuvantul.

Cu calcaiele umflate ne-am indreptat catre "Pas final" (6b+) unde am ramas total dezamagit, din nou, de prestatia mea dezastruoasa. Dureri ingrozitoare la calcaiele umflate (trebuie sa-mi schimb papuceii la trasee de escalada) m-au impiedicat sa leg acest traseu frumos.


In schimb Andra a legat aproape tot traseul in varianta mansa, mai putin pasul final, ceea ce m-a facut sa ma gandesc la viitor :)) Cred ca se poate mai mult si mai bine in varianta cap de coarda pe 6b+. Si Anita ar fi legat miscarile daca nu ar fi avut acelasi tip de problema cu calcaiele.

Toate ca toate, dar a fost o zi atat de frumoasa si plina de lumina si albastrul cerului ne-a innebunit pe toti, inclusiv herghelia de la Raza Soarelui si stelele minunate care s-au vazut cand ne-am indreptat spre casa. Nicicand n-am mai vazut asa de frumoasa Calea Lactee la jumatatea drumului intre Piatra Neamt si Roman.

Superb!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

Sezonul de dry