Cleo 7a

In sfarsit, Cleo.
M-a facut mai mult la psihic ca l-am lungit prea mult timp si am iesit rar sa ma dau pe el.
Acu 1 an in septembrie i-am mai dat o incercare, dar fara succes.

Weekendul trecut, am iesit cu Andra si Ivona in chei. Eu cu gandul la Cleo, iar fetele cu gand la veselie. Ma simteam foarte optimist si pozitiv, mai ales dupa iesirea fructuoasa de la Sihla unde am facut multiple trasee pe riglete mici si la echilibru si sustinerea intensa al lui Kojak la bolovani.
Eram destul de stresat, desi stiam ca pot sa-l fac si ca nu e atat de greu, ca drept dovada ca l-am facut din a doua incercare. Prima incercare a fost pe la ora 12 amiaza, cand soarele batea nebuneste la faleza Raza Soarelui si n-aveam nici o sansa, picioarele mi se umflasera si ma dureau, magneziul parca nu exista, iar veselia din jur imi distragea atentia si focusarea :))

In orice caz, seara pe la 7 am reusit sa-l leg fara probleme si sa ma simt foarte natural pe traseu.
Nu am simtit decat o usurare, nu neaparat o reusita, bucurie, caci m-a facut la psihic mult timp, inclusiv faptul ca nu eram niciodata destul de decis si hotarat sa-l incalec si in plus nici nu m-am simtit comod sa ma dau pe el decat prima data cand l-am incercat in prezenta lui Kobe si el incerca Glisando (8a) de vis-a-vis.

Cred ca e foarte important sa te simti pozitiv si sa ai o atmosfera relaxanta si in care nu urla nimeni sau iti disturba puterea de concentrare. Chiar si pe un traseu usor e valabila regula. Cel putin asa e la mine. Oricum ma dau de placere! (vorba lui Masina)

Andra a incercat Merry (6b+), care aproape ii iesise, iar Ivona s-a distrat de minune pe niste 6+ de langa Cabana din Sugau.
Ne-am intalnit acolo cu Cristina si fetitele ei Zada si Ana, Mihai cu prietena, Vlad cu Daria(fiica lui), Isa, Anita, Cristina si Arrow, Andrei, Alex... o adevarata gasca din iasi, iesita la catarat.
Spre seara am inoptat intr-o poienita superba din Sugau de unde urmaream cu totii cu fascinatie stelele imense care cadeau.

Urmatorul proiect va fi un 7c. Nu l-am ales inca. Poate fi si arcada mare din Bucium si tot e bun :))








Comentarii

dumitrescu stefan a spus…
Bravo Lush, dar urmatorul proiect e arcada mica .Stefan D.

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

Sezonul de dry