O duminica la Sihla

Imediat dupa concursul de bouldering de sambata, organizat de Oliver Batir, de la Sala de Catarat, s-au gandit baietii (Kobe, Forest, Alex, Kojac, Paulica) sa mearga la Sihla la un bouldering soft.
M-am lipit si eu si Andra si astfel am facut 2 echipe cu 2 masini.
Prima grupa erau primii 3 numiti mai sus, iar gasca doi eram restul, cu Kojac la volanul masinii sale noi :D

Drumul pana la schit a fost plin de peripetii. Paulica si-a uitat portofelul la OMV in iasi, apoi dupa o scurta pauza in Tg Frumos, in timp ce ne minunam la o bruneta care facea autostopul, Kojac a incalecat o groapa rezultand o pana superba detectata la doar 10 km distanta :)) iuhuu. Deja aveam dubii in privinta iesirii si ne gandeam in gluma sa facem cale intoarsa.
Echipa 1 s-a intors imediat dupa noi, ca urmare a apelurilor disperate cum ca nu ne mai vedeau in urma si instalarea panicii gen accident. Iar eu i-am facut lui Kojac o bucurie si i-am murdarit scaunul din fata cu smoala, in speranta ca ma va ierta daca dau gradul la bolovani :D

Cu roata schimbata si stres alungat, ne-am adunat pentru un catarat.
Ajunsi in gradina spatiului sfant, ne-am sesizat toti ca-i cam aglomerat
Si-n forfota mare cu voci si cu cant, ne-am pitit sub un bolovan turbat.

Plan n-aveam, cel putin eu. Dupa concurs aveam degetele sparte, batute in varf. Daca ma dadeam pe un 5+ ma consideram fericit si totusi am putut mai mult de-atat.
Sustinut de Kojac si cu planul bine facut de Kobe si Forest :)) am facut si eu ceva trasee faine pe riglete si echilibru.

B29:
Frumusete Trecatoare 6a+

B32:
Fundu' Sus 6b+/6c
Bagdad 6b+/6c
Inca una si m-am dus 5a
Paiata 6c+/7a
Miguel 4+
Fagurelu' 4+/5a
Tali 4+/5a

Totusi, am ramas cu pata pusa pe traseele de la bolovanul B30 si B29

O iesire excelenta care putea sa fie la fel de excelenta chiar si daca nu faceam traseele. Zona e minunata, iar mai multe detalii puteti gasi pe site-ul intretinut de Kobe: Sihla.info

Pozele sunt facute de Andra cu amabilitatea aparatului lui Kobe.








Comentarii

astalder a spus…
Cateva fotografii sunt foarte tari (a doua si a patra, de exemplu)... multumiri aparatului lui Kobe ca a fost foarte amabil :))

Postări populare de pe acest blog

Am primit leapsa...

Mintea te minte!

Sezonul de dry